Utolsó kommentek:

Geza16V 2020.05.23. 11:13:01

sehogy. nem megyek vissza, mert eddig is mukodott a HO. vagyok annyira fontos pozicioban, hogy ne erdekeljen a fonok velemenye rola, keres mast, ha nem tetszik.

Bejegyzés: Újra az irodában – mi vár ránk a home office után?

midnightcoder2 2020.05.23. 09:52:28

Eleve, ha a homeoffice működik, mi a fenéért akarja a munkáltató visszaszoktatni a dolgozókat ? Szükséges neki az a teljesítménycsökkenés, amit az okoz, hogy az openoffice-ban a dolgozók nem tudnak a munkájukra koncentrálni ? Vagy sok felesleges pénz van amit ki kell dobni az irodák bérlésére, fenntartására ? Vagy csak élvezik, ahogy a dolgozók utaznak napi 2 órát azért, hogy az otthoni gép elől átüljenek a benti gép elé, pazarolva ezzel az idejüket (= kevesebb idő a pihenésre, ami hosszabb távon rosszabb minőségű munkavégzés), szennyezve a környezetet (különösen ha autóval járnak be).
Tényleg megéri ez a cégeknek, csak azért hogy a személyiségzavaros menedzser naponta egyszer végigmenjen az irodán és kihúzhassa magát, hogy lám, mennyi ember felett uralkodik ?

Bejegyzés: Újra az irodában – mi vár ránk a home office után?

Dan da Man 2020.04.16. 09:05:57

@Visceroid: Baszki! Én se értem. Ez ilyen alfa-generációs dolog lehet, és szerintem régen ezt hívták egyéni vállalkozónak, csak így fancybb, mert marketingül van, hogy "legyél te a legfontosabb kőműves"...

Eszem megáll az ilyen bullshit-ektől. És ez a jövő.

Ne haragudj, kedves szerző, de 10 év múlva Te is látni fogod, hogy mekkora egy kamu-vonaton ülsz. Vagy nagyon gazdag leszel addigra mások hülyeségéből.

Bejegyzés: Mit tegyek válság alatt a munkáltatói márkámmal?

Zed is not dead yet 2020.04.15. 22:53:22

@Visceroid: Ez a "csinálj szektát a cégedből" történet. Dehát nem lehet mindegyik amway, vagy apple.

Bejegyzés: Mit tegyek válság alatt a munkáltatói márkámmal?

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2020.04.15. 21:50:49

@Visceroid: Ez jó kérdés.

A munkáltatói márka ott bukik meg, amint az az első mozdulata válságban a cégnek, hogy azonnal kirúgja a dolgozókat. Onnan már veszett fejsze nyele. Márpedig ezt most sok cég csinálja. Nyilván nem lehet a végtelenségig megtartani az embereket, de azért na... itt derül ki, a lojalitás csak elvárt a cég részéről a dolgozó felé, vagy elvárható fordítva is, és hogy lózung-e a "nálunk az ember a legfontosabb" szöveg.

Bejegyzés: Mit tegyek válság alatt a munkáltatói márkámmal?

studkell 2020.04.08. 14:14:38

Jól mondja Graves, és a "munkaerő-piaci" pedig kötőjeles (6 szótag fölött van), csak ha esetleg majd olyat is szeretnél írni. Tudom, vannak ennél nagyobb problémák is, de ha írunk, akkor írjunk helyesen, annyi csökkent van a neten.

Bejegyzés: Mire készülhetünk a veszélyhelyzet feloldása után a munkaerő-piacon?

tupamaro 2020.03.28. 22:25:59

Zseniális poszt, most sokkal de sokkal okosabb lettem.

Bejegyzés: Itt a válság, mi lesz veled munkavállaló?

qwertzu 2019.07.02. 14:10:39

"hogy maximum 6-7 Celsius-fokkal"

Erre van bármilyen értelmes forrás? Mert rengeteg helyen láttam leírva de hatalmas hülyeségnek tűnik.
Egyrészt ha kint 37 fok van, akkor legyen bennt 30?
Másrészt nekem otthon a házban is 24 fok van, miért lenne probléma, ha oda van beállítva az irodában a klíma.

Bejegyzés: Szauna az irodában - avagy így érd el, hogy munkavállalóid a legnagyobb hőség miatt se legyenek elkeseredve, ha munkáról van szó

csúti csüngőhasú tolvaj 2019.05.15. 11:36:35

Vicces történetek, de amíg egyre több fiatal "mérnökkel" futok össze akinek olyan mondatai vannak ami után körülnézek, hogy hol a kandi kamera, akkora baromságot hordott össze, nem kicsit vicces ez a mondat: "Bátran ugranak fejest az újdonságokba."
Ami valahol igaz, de mivel sík hülyék általában ahhoz amiből diplomájuk van, a probléma megoldása náluk erősen a neten megtalálható megoldásokra korlátozódik, ebből is a sokadik próbálkozásra sikerül használhatót találni, önálló munkára teljes mértékben alkalmatlanok és a papír ellenére a tudásuk sincs meg hozzá.

Bejegyzés: Dinoszauruszok az ufók ellen!

pizo 2019.05.15. 10:51:15

Az a baj hogy rengeteg a sztereotípia. 20-30 éve valóban, egy 50-hez közeli ember általában már öregnek tűnt, úgy is viselkedett. Most viszont sok 45-50 éves van,. köztük magam is, akin nem látszik a kor, már 25-27 éve is számítógépen, -vel dolgozott, és nem feltétlenül koptak a képességei még meg. Evvel a együtt HR-esek csak az életkort nézik, semmi mást. Jleemező példa volt egyik állásintejún, hogy a kb. 22 éves kiscsaj megkérdezte: és számítógépen tetszett már dolgozni?
Válaszom: ha elolvasta volna a terjedelmes, 1,5 oldalas szakmai önéletrajzomat, akkor tudná, hogy már 1994-ben számítógépes szimulációból írtam a diplomamunkámat...

Bejegyzés: Dinoszauruszok az ufók ellen!

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.18. 14:17:57

Káár, hogy ez az írás fanyalog egy fontos témán.

Mert van egyszerűbb ok is azoknál, amit a poszt felsorol, ami miatt az embert ( céget a vezetőjén keresztül ) megérintett ez a katasztrófa. Nem a vallás, nem a hit, nem az egyház. Sokkal egyszerűbb ok.

Mi a templom?

Isten háza mondják a vallásos emberek.

Pedig nem az, mondjom én.

A templom az emberi vágy emlékműve az elmúlás megakadályozására. Emlékmű az embernek, aki kitalálta a maga istenét, és ennek megnyilvánítását. Emlék az ember nem örök létének. Emlék annak a sok embernek, aki két keze munkáját adta a létrehozásához. Emlék magunknak magunkról.

Attól, hogy istent bekötöztette az ember a templomba, az ember nem szorult mi onnan, még akkor sem, ha nem járnak tömegesen oda.

Ezért fáj a templomok lerombolása, pusztulása, pusztítása az emberek többségének.

Az meg sosem lehet etikai kérdés, hogy egy társaság a saját "jótékonykodását" közhírré teszi. Hiszen most ez a kurzus dívik ( és dívott mióta az emeber feltalálta az államot ), aki kimarad a melldöngetésből, az nem idvezül. Templom felújítását pedig nem lehet "országos beteg gyermekeket támogató szervezet "támogatása útján segíteni. Mert van az a mondás, hogy mindennek meg van a maga ideje, mint tavasszal a pitének. Most a tepmlom újjáétítés ideje van, a webshop támogatásával is .

Bejegyzés: CSR címen lovagoljuk meg a Notre-Dame leégését: ez még etikus?

Zed is not dead yet 2019.04.18. 14:17:55

Nem, ez nem etikus. Amikor egy cég az adóalapja terhére adakozik (ami végülis csak átcsoportosítás, valódi többlet-közteher fizetése nélkül), akkor ráadásul még hazug is az egész akció.

Bejegyzés: CSR címen lovagoljuk meg a Notre-Dame leégését: ez még etikus?

szepipiktor 2019.04.18. 14:17:53

Szerintem meg a globális markewtingalapúak, akik ráadásul cenzúrázzák az írásaikra adható véleményeket, maradjanak távol ettől a területtől!
Ez az emberekről, a tisztességes emberekről szól, az ő életük.

Bejegyzés: CSR címen lovagoljuk meg a Notre-Dame leégését: ez még etikus?

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok

Címkék

állásbörze (6) álláshirdetés (3) állatbarát (1) belső kommunikáció (18) belső kommunikácó (1) béremelés (2) betanítás (3) bizalom (3) bme (1) börze (2) branding (4) CSR (1) diákmunka (1) egyenlő bánásmód (1) elbocsátás (2) elemzés (4) előadások (3) employer branding (59) employer branding stratégia (15) építőkritika (3) építővisszajelzés (3) esemény (1) EVP (4) feedback (5) fehér gallér (3) fejlesztés (3) fejvadász (3) felmérés (3) felsővezető (5) fogyasztói márka (6) gyakornok (6) hitelesség (8) HO (5) home office (4) HR (22) hvg (1) ideális munkahely (10) interjú (1) juttatás (2) kapcsolat (2) kék gallér (3) képzés (3) kivándorlás (4) KKV (22) kommunikáció (27) konferencia (4) középvezető (3) közösségi iroda (5) kritika (1) külső kommunikáció (7) kutya (1) márka (12) márkázás (1) marketing (10) maslow (1) meeting (4) megtartás (17) mérhetőség (11) motiváció (10) műegyetem (1) munkaerőhiány (16) munkahelyi szerelem (1) munkahelyi viszony (1) munkaidő (5) munkáltató (4) munkáltatói márka (57) munkavállaló (15) nagyvállalat (53) negatívum (4) negatívvisszajelzés (2) nem (1) oktatás (1) önmegvalósítás (4) pályakezdő (3) pihenőidő (4) pozitívum (4) PR (3) pszichológia (3) reklámajándék (1) rendezvény (1) selfdrvn (1) social media (9) SSC (1) szervezeti kultúra (17) sztrájk (1) toborzás (16) tréning (4) tulajdonosi szemlélet (2) túlóra (1) válság (5) vélemény (5) vezető (6) videó (1) visszajelzés (3) viszony (1) Y generáció (9) zaklatás (1) Z generáció (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása