Insta-útmutató márkaépítéshez

smartphone_notebook_social_media_instagram_internet_web_google_communication-484073_1.jpg

Az Instagram, mint márkaépítési eszköz

Az Instagram vitathatatlanul a Z generáció első számú közösségi platformjává nőtte ki magát, azonban téves lenne azt állítani, hogy az idősebb generációk tagjai nem élnek a felület nyújtotta lehetőségekkel. Nem is gondolnánk, milyen sokan használják az idősebbek közül a szóban forgó applikációt, így a Facebook mellett mostanra célszerűvé vált kiemelt figyelmet fordítani az Instagramra. A Magyar Instagram Körkép kutatásából kiderül, milyen arányban oszlanak meg a magyar instázók kor szerint.

kepkivagas_1.JPG

Az Instagram üzleti profilját használva számos előnyben lehet részünk, például az applikáció elkészíti követőink demográfiai elemzését, ami alapján könnyen átláthatjuk, mikor, milyen célközönséget targetálva célszerű posztolni. Hirdetések indításával pedig egyszerűen növelhetjük követőbázisunkat, illetve posztjaink elérését, és a hozzájuk fűződő aktivitást.

5 tipp, hogy az Insta algoritmusa velünk legyen, ne ellenünk:

  1. Közönség aktiválása - minél többen lájkolják, kommentelik, osztják meg vagy mentik le az adott posztot, annál nagyobb lesz az elérése)
  2. Megfelelő hashtaghasználat - egy bizonyos címke sokszoros, állandó használata során az Instagram algoritmus nem jeleníti meg a tartalmat az adott hashtaggel ellátott posztok között
  3. Szöveges posztok – a képen szereplő szöveg nem haladhatja meg a kép 30%-át
  4. Megjelölések használata – helyszínek, személyek megjelölése erősíti az elérést
  5. Instagram-sztorik és IGTV használata – hosszabb videós tartalmakat érdemes IGTV-re feltölteni

Insta-sztorik

Az Instagram számos interaktív funkcióval rendelkezik, melyek növelhetik az elérést és az aktivitást. Gyakori jelenség, hogy az emberek csak végigpörgetik a 24 órán át elérhető sztorikat, a bejegyzéseket azonban nem nézik meg. Ezek az automatikusan eltűnő posztok közösségépítés szempontjából sem utolsók. Bár az Insta-sztorik 24 óra elteltével eltűnnek, az Instagram lehetőséget kínál ezek „örökérvényűvé varázsolására” a Highlights lehetőséggel. A Story Highlight-ok a profil tetején, a bio alatt jelennek meg, mintegy gyűjteményként funkcionálnak, melyhez bármikor adhatunk új tartalmat. Ezek a Highlight-ok remek lehetőséget nyújtanak azonos tematikájú, érdekes tartalmak megjelenítésére, például egy Bemutatkozó gyűjtemény, illetve a céghez kapcsolódó egyéb témák.

Egy igényesen felépített Instagram-profillal márkánk hírnevét is erősíthetjük, emellett pedig self-PR szempontból sem utolsó. Ráadásul előfordul, hogy az egész folyamat közben kiválóan szórakozhatunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr8915002376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok

Címkék

állásbörze (6) álláshirdetés (3) állatbarát (1) belső kommunikáció (18) belső kommunikácó (1) béremelés (2) betanítás (3) bizalom (3) bme (1) börze (2) branding (4) CSR (1) diákmunka (1) egyenlő bánásmód (1) elbocsátás (2) elemzés (4) előadások (3) employer branding (59) employer branding stratégia (15) építőkritika (3) építővisszajelzés (3) esemény (1) EVP (4) feedback (5) fehér gallér (3) fejlesztés (3) fejvadász (3) felmérés (3) felsővezető (5) fogyasztói márka (6) gyakornok (6) hitelesség (8) HO (5) home office (4) HR (22) hvg (1) ideális munkahely (10) interjú (1) juttatás (2) kapcsolat (2) kék gallér (3) képzés (3) kivándorlás (4) KKV (22) kommunikáció (27) konferencia (4) középvezető (3) közösségi iroda (5) kritika (1) külső kommunikáció (7) kutya (1) márka (12) márkázás (1) marketing (10) maslow (1) meeting (4) megtartás (17) mérhetőség (11) motiváció (10) műegyetem (1) munkaerőhiány (16) munkahelyi szerelem (1) munkahelyi viszony (1) munkaidő (5) munkáltató (4) munkáltatói márka (57) munkavállaló (15) nagyvállalat (53) negatívum (4) negatívvisszajelzés (2) nem (1) oktatás (1) önmegvalósítás (4) pályakezdő (3) pihenőidő (4) pozitívum (4) PR (3) pszichológia (3) reklámajándék (1) rendezvény (1) selfdrvn (1) social media (9) SSC (1) szervezeti kultúra (17) sztrájk (1) toborzás (16) tréning (4) tulajdonosi szemlélet (2) túlóra (1) válság (5) vélemény (5) vezető (6) videó (1) visszajelzés (3) viszony (1) Y generáció (9) zaklatás (1) Z generáció (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása