Munkáltatói márka létrehozása kkv-knál: a toborzás és megtartás kulcsa

A kis- középvállalatoknál is látunk igényt a munkáltatói márka fejlesztésére. Ezért ezért kiemelkedő jelentőségű számunkraa Munkaerő Mindenkinek előadás és workshop, ami a kkv-k toborzási és munkaerő megtartási kérdéseire fókuszál.

Régóta foglalkozunk a munkáltatói márka kérdéseivel a nagyvállalatok szemszögéből. Egy kisvállalat azonban nem tud megbízni tanácsadót, hogy kialakítsa a munkáltatói márkáját. Ezt kiváltandó jött létre a Munkaerő Mindenkinek képzés. A csináld-magad megközelítésből indul ki a tréning. Odaadják az eszközöket, hogy kis-középvállalatként is tudj fejlődni ezen a területen.

Nem akarjuk a tanácsadói bölcsességre építeni a workshopot, sokkal inkább szeretnénk, ha a témában ismerős vezetők közös ötletelése hozna gyümölcsöt.

„Célunk a gyakorlati alkalmazhatóság. Nem elméleteket akarunk átadni, hanem egy könnyen alkalmazható keretrendszert, amelyben gondolkodva megtalálhatóak a fő üzenetek, amelyekre építheted a céged munkáltatói márkáját. A toborzás és a megtartás szempontjait külön kezelve nézünk rá a vállalat jelenlegi helyzetére. A diagnózis eszköze egy rövid kérdőív, amelyet kitöltve megjelennek a cég erősségei és gyengeségei, a fluktuáció okozta gondok. Az eredményekből kiindulva vázoljuk fel a kommunikációs stratégia és szervezeti fejlesztés lehetséges lépéseit. Nem akarjuk a tanácsadói bölcsességre építeni a workshopot, sokkal inkább szeretnénk, ha a témában ismerős vezetők közös ötletelése hozna gyümölcsöt.” – árulta el Demendy Zoltán, a Munkaerő Mindenkinek tréning egyik előadója.

munkaero_mindenkinek_hr_patika_toborzas_megtartas.jpg

A Munkaerő Mindenkinek képzés a kkv-s vezetők segítségére lehet a sikerhez vezető úton.

A kisvállalat eszközrendszere kényszerűen szűkebb a munkáltatói márka fejlesztésében, mint a nagyvállalaté. Emellett azonban sokkal rugalmasabb is. Könnyebb megtalálni az üzeneteket és a változtatások is gyorsabban megtörténnek. A kisvállalat ígérhet őszintén emberi kapcsolódást, egymásra figyelést, egyéni igényekre szabható működést. Más előnyökkel, de ugyanúgy ki tud emelkedni a tömegből, mint a tőkeerős multi. A toborzás és megtartás területe egyaránt fejleszthető.

Ha érdekel, hogyan válhat a céged vonzóvá és hogyan lesz könnyebb megtartani a munkavállalókat, jelentkezz a Munkaerő Mindenkinek előadás és workshopra!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr4213906674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok

Címkék

állásbörze (6) álláshirdetés (3) állatbarát (1) belső kommunikáció (16) belső kommunikácó (1) béremelés (2) betanítás (3) bizalom (3) bme (1) börze (2) branding (3) CSR (1) diákmunka (1) egyenlő bánásmód (1) elbocsátás (1) elemzés (4) előadások (3) employer branding (54) employer branding stratégia (13) építőkritika (2) építővisszajelzés (2) esemény (1) EVP (4) feedback (4) fehér gallér (2) fejlesztés (3) fejvadász (3) felmérés (3) felsővezető (4) fogyasztói márka (6) gyakornok (6) hitelesség (7) HO (3) home office (2) HR (20) hvg (1) ideális munkahely (8) interjú (1) juttatás (2) kapcsolat (2) kék gallér (2) képzés (3) kivándorlás (4) KKV (22) kommunikáció (26) konferencia (4) középvezető (3) közösségi iroda (5) kritika (1) külső kommunikáció (7) kutya (1) márka (11) márkázás (1) marketing (10) maslow (1) meeting (4) megtartás (15) mérhetőség (11) motiváció (9) műegyetem (1) munkaerőhiány (14) munkahelyi szerelem (1) munkahelyi viszony (1) munkaidő (4) munkáltató (3) munkáltatói márka (54) munkavállaló (12) nagyvállalat (52) negatívum (4) negatívvisszajelzés (2) nem (1) oktatás (1) önmegvalósítás (4) pályakezdő (3) pihenőidő (3) pozitívum (4) PR (3) pszichológia (3) reklámajándék (1) rendezvény (1) selfdrvn (1) social media (8) SSC (1) szervezeti kultúra (16) sztrájk (1) toborzás (16) tréning (4) tulajdonosi szemlélet (1) válság (2) vélemény (4) vezető (5) videó (1) visszajelzés (3) viszony (1) Y generáció (8) zaklatás (1) Z generáció (10) Címkefelhő