Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal

Az egyik legerősebb szempont a munkavállalásban a rugalmas munkaidő, a változatos munkakörnyezet. Ma már nehéz kellően motiválni egy Z generációs munkaerőt egy jól fizető, de 8 órás kötött munkaidővel. Ezért érdemes fontolóra venni a egyre divatosabbá váló home office lehetőségét, mely nem csak szabadságot ad, de kimozdít a monoton irodában töltött idő unalmából is. Abszolút elmondható, hogy a jó employer branding részét képezi az a szemlélet is, mely szerint a szellemi munkavégzésben nagyban segít, ha az adott feladatot nem a megszokott munkakörnyezetben, hanem egy kávézóban, otthon vagy épp egy közösségi irodában végezzük el.

Miért jó a munkáltatónak, ha engedélyezi a home office-t és a közösségi irodákban való munkavégzést?

Természetesen amellett, hogy anyagilag is kedvező lehet, hiszen nem kell egy teljes hónapra irodai bérleti díjat fizetni, lehetősége van rá, hogy a munkavállalók más környezetben dolgozzanak. Azáltal, hogy egy számukra szimpatikus közösségi irodában eltöltenek néhány órát, sokkal erősebb alkotói szellem és kreativitás szabadulhat fel, mely által sikeresebbek lesznek az elvégzett feladatban. Így a cég is jobb eredményeket érhet el, és a munkavállalóik lojalitása is növekszik, amely magában hordozza a pozitív munkáltatói márkaépítést.

pexels-photo-356043.jpg

Milyen lehetőségeink vannak egy közösségi irodában?

Vannak olyan munkahelyek, ahol elengedhetetlen a 8 órában, egy helyen történő munkavégzés. Ebben az esetben is érdemes akár 1-1 alkalommal, pl év végi kiértékeléskor vagy státusz meetingek megtartásakor irodát bérelni, hogy a megszokottól eltérő környezetben beszéljük meg a legfontosabb kérdéseket. 

Ha szeretnénk egy workshopot vagy előadást tartani, szintén lehetőségünk nyílik rá egy közösségi iroda termében, ahol amellett, hogy minden feltétel adott (flipchart, projektor stb.) egyedi, a személyiségünkhöz vagy előadásunk témájához leginkább passzoló környezetben tudjuk a résztvevőket vendégül látni. 

Számos közösségi irodában lehetőség nyílik az úgynevezett székhelyszolgáltatásra, amely keretein belül a közösségi iroda lehet cégünk hivatalos székhelye és levelezési címe, valamint a logónk is kikerülhet.

Mitől válik inspirálóvá egy munkakörnyezet?

A népszerű közösségi irodák a gondos tervezés eredményei. Úgy alakítják ki őket, hogy a célcsoport garantáltan otthon érezze magát a számára szimpatikus helyen. Lehet ez akár modern és színes, mint pl a Kaptár, a L’office vagy éppen a Kubik. Ezekben az irodákban a leginkább vonzó, az elegáns, fiatalos berendezés, a „laza” babzsákok, és a „cool” életérzés.

Nagy számban tévednek be egyéni vállalkozók és startupperek is. A maga műfajában egyedinek minősül a MUSE közösségi iroda, mely eltérő a többi modern stílusú helytől. A MUSE-ben az ember nem találkozhat színes bútorokkal és hatalmas üveg felületekkel, ez a hely másképpen inspirálja az oda látogató munkavállalókat. Barokk stílusú termei és tárgyalói képesek igazi művészi környezetet teremteni, mely mindenkit alkotásra ösztönöz. Hab a tortán, hogy az ablakon kinézve a Vígszínház gyönyörű látványa tárul elénk. Így vagy úgy, bárki megtalálhatja a hozzá passzoló közösségi irodát!

14_uj.jpg

MUSE közösségi iroda

Hamarosan interjút olvashattok Mekis Danival, a MUSE közösségi iroda vezetőjével.

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr4613674582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok

Címkék

állásbörze (6) álláshirdetés (3) állatbarát (1) belső kommunikáció (15) belső kommunikácó (1) béremelés (2) betanítás (2) bizalom (2) bme (1) börze (2) branding (3) CSR (1) diákmunka (1) egyenlő bánásmód (1) elbocsátás (1) elemzés (3) előadások (3) employer branding (51) employer branding stratégia (11) építőkritika (2) építővisszajelzés (2) esemény (1) EVP (3) feedback (4) fehér gallér (2) fejlesztés (3) fejvadász (3) felmérés (3) felsővezető (4) fogyasztói márka (6) gyakornok (5) hitelesség (6) HO (2) home office (1) HR (17) hvg (1) ideális munkahely (7) interjú (1) juttatás (1) kapcsolat (1) kék gallér (2) képzés (3) kivándorlás (4) KKV (22) kommunikáció (24) konferencia (4) középvezető (3) közösségi iroda (4) kritika (1) külső kommunikáció (7) kutya (1) márka (11) márkázás (1) marketing (10) maslow (1) meeting (3) megtartás (14) mérhetőség (11) motiváció (9) műegyetem (1) munkaerőhiány (13) munkaidő (3) munkáltató (3) munkáltatói márka (54) munkavállaló (8) nagyvállalat (52) negatívum (3) negatívvisszajelzés (2) nem (1) oktatás (1) önmegvalósítás (3) pályakezdő (2) pihenőidő (2) pozitívum (3) PR (2) pszichológia (3) reklámajándék (1) rendezvény (1) selfdrvn (1) social media (7) SSC (1) szervezeti kultúra (15) sztrájk (1) toborzás (15) tréning (4) tulajdonosi szemlélet (1) vélemény (4) vezető (5) videó (1) visszajelzés (3) Y generáció (7) zaklatás (1) Z generáció (9) Címkefelhő