Home office, nálatok elmentek otthonról?
Home office, nálatok elmentek otthonról?

Töretlen népszerűségnek örvendenek a home office napok a cégeknél, s bizonyos szakmákban, már a remote work sem ismeretlen fogalom. A fehér galléros munkavállalók természetesen örömmel fogadják ezt a kedvezményt, juttatást, de vajon van-e mellékhatása és ha igen, mit tehetünk ellene?

Sokat foglalkoztunk már korábban is munkáltatói márkaépítéssel, s örömmel vettük észre, hogy a csocsóasztal, babzsák fotel, home office háromszögből képesek elmozdulni a ...

A negatív visszajelzés is több, mint a semmi
A negatív visszajelzés is több, mint a semmi

A visszajelzések az élet minden területén előforduló fontos tényezők, nélkülük teljesen elveszettek vagyunk a társadalmunkban. Az életünket átszövő közösségi média hálója még inkább növeli az igényünket a folyamatos visszacsatolásra. Arra azonban kevesebb figyelem irányul, hogy a munkáltatónkkal való viszonyunkat is erősen meghatározza az általa adott visszajelzés – vagy annak hiánya.

e5b3222261d74306218d135c3f63dc45.jpg

Magyarországon az értékelés kultúrája még gyerekcipőben ...

Mi lesz, ha a főnök megtudja?
Mi lesz, ha a főnök megtudja?

Legyen közép- vagy felsővezetőről szó, ugyanolyan fontos, hogy elkötelezettek legyenek a munkáltatói márkaépítés iránt. A feladat adott, de hogyan érhetjük el a cégünk vezetőinél, hogy támogassák a munkáltatói márkaépítési célokat? Vegyük sorra!

action-aim-armed-army-231012.jpg

Elég sok kisebb-nagyobb cég munkáltatói márkájával foglalkoztunk már, s születtek stratégiák, quick win-ek jó és persze kevésbé jó ötletek arra, hogyan lehet egy vállalat employer brandingjét ...

Félelem: ez az első érzelem, ami az átlag magyarnak eszébe jut az SSC-kről
Félelem: ez az első érzelem, ami az átlag magyarnak eszébe jut az SSC-kről

Az SSC-k, más szóval szolgáltatóközpontok magas bérezést és multinacionális környezetet kínálnak a munkavállalóknak, akik - a Neticle-lel való közös kutatásunk alapján - egyelőre vegyes érzelmeket táplálnak velük kapcsolatban. Szerencséjükre azonban ez a tendencia lassan, de biztosan javul.
sscblogposzt.jpg

A kutatás során elsősorban arra voltunk kíváncsiak, milyen színtereken zajlik az SSC-kkel kapcsolatos kommunikáció, kik és hol beszélgetnek róluk, illetve milyen ...

5+1 érv, amiért egy pályakezdő hasznos egy vállalat számára
5+1 érv, amiért egy pályakezdő hasznos egy vállalat számára

Újra ellátogattunk az őszi HVG Állásbörzére, amit idén is a Papp László Budapest Sportaréna falain belül rendeztek meg. A kétnapos rendezvényen 138 kiállító és csaknem 11 ezer álláskereső vett részt. Az állást kínáló cégek között az októberben közzétett munkáltatói toplista győztesei is nagyszámban jelen voltak.
marten-newhall-uafjfsms3yy-unsplash.jpg

Kíváncsiak voltunk, hogy a jelenlegi munkaerőhiányos időszakban hogyan viszonyulnak a munkáltatók a tapasztalat nélküli ...

Nyár végi káosz: sulikezdés a munkahelyen
Nyár végi káosz: sulikezdés a munkahelyen

Beköszöntött az ősz, kezdetét vette az iskola, óvoda, egyes szülők legnagyobb örömére, mások bánatára. Munkáltatóként mit tehetünk, hogy megkönnyítsük az ovi/suli kezdést kisgyermekes munkavállalóink számára?

  1. Legyünk rugalmasak, amennyire csak lehetünk!

Tanévnyitók, szülői értekezletek. Egy gyermek esetén is macerásnak lehetnek, hát még, ha több gyerek különböző intézményeibe várják az embert mindenféle év eleji elfoglaltságokra. ...

Insta-útmutató márkaépítéshez
Insta-útmutató márkaépítéshez

smartphone_notebook_social_media_instagram_internet_web_google_communication-484073_1.jpg

Az Instagram, mint márkaépítési eszköz

Az Instagram vitathatatlanul a Z generáció első számú közösségi platformjává nőtte ki magát, azonban téves lenne azt állítani, hogy az idősebb generációk tagjai nem élnek a felület nyújtotta lehetőségekkel. Nem is gondolnánk, milyen sokan használják az idősebbek közül a szóban forgó applikációt, így a Facebook mellett mostanra célszerűvé vált kiemelt figyelmet fordítani az Instagramra. A Magyar Instagram ...

Szauna az irodában - avagy így érd el, hogy munkavállalóid a legnagyobb hőség miatt se legyenek elkeseredve, ha munkáról van szó
Szauna az irodában - avagy így érd el, hogy munkavállalóid a legnagyobb hőség miatt se legyenek elkeseredve, ha munkáról van szó

Beköszöntött a forró nyár, a hőmérséklet gyakran elviselhetetlenül melegnek tűnik. Ilyenkor az embernek legtöbbször szinte semmihez nincs kedve, így a munkahely gondolata is sokszor kellemetlen grimaszt varázsolhat az arcunkra. Munkáltatóként mit tehetünk, hogy a nyári kánikulában a lehető legjobb körülményeket teremthessük meg munkavállalóinknak?

20190701b.jpeg

Hoztunk néhány példát:

  1. Légkondicionáló, vagy ventilátor

Ha megengedhetjük magunknak, legjobb ...

Dinoszauruszok az ufók ellen!
Dinoszauruszok az ufók ellen!

Lehetne akár egy újabb számítógépes őrület neve is, de valójában a hazai munkaerő piac és generációs problémakör egyik hasonlata. Mivel elég sok helyen foglalkozunk munkáltatói márkaépítéssel, így gyakran találkozunk az „X” és a „Z” generáció közös munka végzésével kapcsolatos problémákkal, meg persze sikerekkel is.

alien-dino-492269.jpg

„Őskövületek.” „Egy letűnt korszak itt ragadt képviselői.” Halljuk gyakran a fiatal, húszas éveiket taposó ...

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok

Címkék

állásbörze (6) álláshirdetés (3) állatbarát (1) belső kommunikáció (13) belső kommunikácó (1) béremelés (2) betanítás (2) bizalom (1) bme (1) börze (2) branding (2) CSR (1) diákmunka (1) egyenlő bánásmód (1) elbocsátás (1) elemzés (2) előadások (3) employer branding (48) employer branding stratégia (9) építőkritika (1) építővisszajelzés (1) esemény (1) EVP (2) feedback (3) fehér gallér (1) fejlesztés (2) fejvadász (2) felmérés (1) felsővezető (1) fogyasztói márka (5) gyakornok (4) hitelesség (3) HO (1) home office (1) HR (15) hvg (1) ideális munkahely (5) interjú (1) juttatás (1) kapcsolat (1) kék gallér (1) képzés (3) kivándorlás (3) KKV (22) kommunikáció (21) konferencia (3) középvezető (1) közösségi iroda (4) kritika (1) külső kommunikáció (5) kutya (1) márka (9) márkázás (1) marketing (9) maslow (1) meeting (2) megtartás (13) mérhetőség (9) motiváció (7) műegyetem (1) munkaerőhiány (11) munkaidő (3) munkáltató (1) munkáltatói márka (52) munkavállaló (5) nagyvállalat (50) negatívum (2) negatívvisszajelzés (1) nem (1) oktatás (1) önmegvalósítás (2) pályakezdő (2) pihenőidő (2) pozitívum (2) PR (2) pszichológia (2) reklámajándék (1) rendezvény (1) selfdrvn (1) social media (7) SSC (1) szervezeti kultúra (13) sztrájk (1) toborzás (14) tréning (4) vélemény (3) vezető (2) videó (1) visszajelzés (2) Y generáció (7) zaklatás (1) Z generáció (9) Címkefelhő