Egyedülálló médiaelemző újítás a munkáltatói márka szolgálatában

A HireWiser együttműködő partnere, hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle megújult rendszerrel jelentkezik a nemzetközi social listening piacon. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre.

Kifinomult szűrési funkciók, részletes riportok néhány kattintással

Izgalmas meglepetéseket tartogat a Neticle Media Intelligence azok számára (is!), akik kimondottan munkáltatói márkájuk erősítésére használnák az online és közösségi adatokat. Az új felületen már köznyelven is felteheted kérdéseidet a munkáltató márkáddal kapcsolatban, a rendszer pedig azonnal listázza a megfelelő garafikonokat a megfelelő beállításokkal.

A beépített riasztásküldő funkció révén a rendszer valós időben méri a márkádról születő adatokat, említéseket, és azonnal értesítést küld, ha reputációs kockázatot vagy váratlan, jelentős változást okozó eseményt észlel; tehát rögtön informál a lényeges történésről, hogy az aktualitásokra (legyen szó új trending témáról, vagy krízisről) valós időben tudj reagálni.

neticle_media_intelligence.jpg

A változások okát is könnyebb kideríteni, mint bármikor korábban, hiszen bármilyen kiugró értékre, említésre, vagy napra vagy kíváncsi, egyszerű leszűréssel megtalálhatod. Rögtön látni fogod a fő témákat, egy rövid összefoglalót, így együtt láthatod a legfontosabb grafikonokat. Ezeket akár egy csokorban is elmentheted, külön riportot készítve, mindössze néhány kattintással.

Véleményfigyelés a munkáltatói márka építéséért!

A szintén új Neticle Feed View funkció célja, hogy a munkáltatói márkáddal kapcsolatos hasznos ötleteket, megfontolandó kritikákat vagy fejlesztési javaslatokat tartalmazó webes véleményeket is könnyen és gyorsan megtaláld, hiszen ezek a visszajelzések irányt mutatnak a céges imázsépítéshez.

Jelöld meg a már feldolgozott említéseket, írj melléjük megjegyzést vagy küldd el e-mailben egyetlen kattintással a HireWiser tanácsadóinak, akik abban tudnak segíteni, hogy a begyűjtött és rendszerezett adatok alapján stratégiát készítsenek a céges arculatod erősítéséhez, lépésről lépésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr9913086644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok

Címkék

állásbörze (6) álláshirdetés (3) állatbarát (1) belső kommunikáció (18) belső kommunikácó (1) béremelés (2) betanítás (3) bizalom (3) bme (1) börze (2) branding (4) CSR (1) diákmunka (1) egyenlő bánásmód (1) elbocsátás (2) elemzés (4) előadások (3) employer branding (59) employer branding stratégia (15) építőkritika (3) építővisszajelzés (3) esemény (1) EVP (4) feedback (5) fehér gallér (3) fejlesztés (3) fejvadász (3) felmérés (3) felsővezető (5) fogyasztói márka (6) gyakornok (6) hitelesség (8) HO (5) home office (4) HR (22) hvg (1) ideális munkahely (10) interjú (1) juttatás (2) kapcsolat (2) kék gallér (3) képzés (3) kivándorlás (4) KKV (22) kommunikáció (27) konferencia (4) középvezető (3) közösségi iroda (5) kritika (1) külső kommunikáció (7) kutya (1) márka (12) márkázás (1) marketing (10) maslow (1) meeting (4) megtartás (17) mérhetőség (11) motiváció (10) műegyetem (1) munkaerőhiány (16) munkahelyi szerelem (1) munkahelyi viszony (1) munkaidő (5) munkáltató (4) munkáltatói márka (57) munkavállaló (15) nagyvállalat (53) negatívum (4) negatívvisszajelzés (2) nem (1) oktatás (1) önmegvalósítás (4) pályakezdő (3) pihenőidő (4) pozitívum (4) PR (3) pszichológia (3) reklámajándék (1) rendezvény (1) selfdrvn (1) social media (9) SSC (1) szervezeti kultúra (17) sztrájk (1) toborzás (16) tréning (4) tulajdonosi szemlélet (2) túlóra (1) válság (5) vélemény (5) vezető (6) videó (1) visszajelzés (3) viszony (1) Y generáció (9) zaklatás (1) Z generáció (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása