Munkáltatói márka létrehozása kkv-knál: a toborzás és megtartás kulcsa

A kis- középvállalatoknál is látunk igényt a munkáltatói márka fejlesztésére. Ezért ezért kiemelkedő jelentőségű számunkraa Munkaerő Mindenkinek előadás és workshop, ami a kkv-k toborzási és munkaerő megtartási kérdéseire fókuszál.

Régóta foglalkozunk a munkáltatói márka kérdéseivel a nagyvállalatok szemszögéből. Egy kisvállalat azonban nem tud megbízni tanácsadót, hogy kialakítsa a munkáltatói márkáját. Ezt kiváltandó jött létre a Munkaerő Mindenkinek képzés. A csináld-magad megközelítésből indul ki a tréning. Odaadják az eszközöket, hogy kis-középvállalatként is tudj fejlődni ezen a területen.

Nem akarjuk a tanácsadói bölcsességre építeni a workshopot, sokkal inkább szeretnénk, ha a témában ismerős vezetők közös ötletelése hozna gyümölcsöt.

„Célunk a gyakorlati alkalmazhatóság. Nem elméleteket akarunk átadni, hanem egy könnyen alkalmazható keretrendszert, amelyben gondolkodva megtalálhatóak a fő üzenetek, amelyekre építheted a céged munkáltatói márkáját. A toborzás és a megtartás szempontjait külön kezelve nézünk rá a vállalat jelenlegi helyzetére. A diagnózis eszköze egy rövid kérdőív, amelyet kitöltve megjelennek a cég erősségei és gyengeségei, a fluktuáció okozta gondok. Az eredményekből kiindulva vázoljuk fel a kommunikációs stratégia és szervezeti fejlesztés lehetséges lépéseit. Nem akarjuk a tanácsadói bölcsességre építeni a workshopot, sokkal inkább szeretnénk, ha a témában ismerős vezetők közös ötletelése hozna gyümölcsöt.” – árulta el Demendy Zoltán, a Munkaerő Mindenkinek tréning egyik előadója.

munkaero_mindenkinek_hr_patika_toborzas_megtartas.jpg

A Munkaerő Mindenkinek képzés a kkv-s vezetők segítségére lehet a sikerhez vezető úton.

A kisvállalat eszközrendszere kényszerűen szűkebb a munkáltatói márka fejlesztésében, mint a nagyvállalaté. Emellett azonban sokkal rugalmasabb is. Könnyebb megtalálni az üzeneteket és a változtatások is gyorsabban megtörténnek. A kisvállalat ígérhet őszintén emberi kapcsolódást, egymásra figyelést, egyéni igényekre szabható működést. Más előnyökkel, de ugyanúgy ki tud emelkedni a tömegből, mint a tőkeerős multi. A toborzás és megtartás területe egyaránt fejleszthető.

Ha érdekel, hogyan válhat a céged vonzóvá és hogyan lesz könnyebb megtartani a munkavállalókat, jelentkezz a Munkaerő Mindenkinek előadás és workshopra!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3313906674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok