Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal

Az egyik legerősebb szempont a munkavállalásban a rugalmas munkaidő, a változatos munkakörnyezet. Ma már nehéz kellően motiválni egy Z generációs munkaerőt egy jól fizető, de 8 órás kötött munkaidővel. Ezért érdemes fontolóra venni a egyre divatosabbá váló home office lehetőségét, mely nem csak szabadságot ad, de kimozdít a monoton irodában töltött idő unalmából is. Abszolút elmondható, hogy a jó employer branding részét képezi az a szemlélet is, mely szerint a szellemi munkavégzésben nagyban segít, ha az adott feladatot nem a megszokott munkakörnyezetben, hanem egy kávézóban, otthon vagy épp egy közösségi irodában végezzük el.

Miért jó a munkáltatónak, ha engedélyezi a home office-t és a közösségi irodákban való munkavégzést?

Természetesen amellett, hogy anyagilag is kedvező lehet, hiszen nem kell egy teljes hónapra irodai bérleti díjat fizetni, lehetősége van rá, hogy a munkavállalók más környezetben dolgozzanak. Azáltal, hogy egy számukra szimpatikus közösségi irodában eltöltenek néhány órát, sokkal erősebb alkotói szellem és kreativitás szabadulhat fel, mely által sikeresebbek lesznek az elvégzett feladatban. Így a cég is jobb eredményeket érhet el, és a munkavállalóik lojalitása is növekszik, amely magában hordozza a pozitív munkáltatói márkaépítést.

pexels-photo-356043.jpg

Milyen lehetőségeink vannak egy közösségi irodában?

Vannak olyan munkahelyek, ahol elengedhetetlen a 8 órában, egy helyen történő munkavégzés. Ebben az esetben is érdemes akár 1-1 alkalommal, pl év végi kiértékeléskor vagy státusz meetingek megtartásakor irodát bérelni, hogy a megszokottól eltérő környezetben beszéljük meg a legfontosabb kérdéseket. 

Ha szeretnénk egy workshopot vagy előadást tartani, szintén lehetőségünk nyílik rá egy közösségi iroda termében, ahol amellett, hogy minden feltétel adott (flipchart, projektor stb.) egyedi, a személyiségünkhöz vagy előadásunk témájához leginkább passzoló környezetben tudjuk a résztvevőket vendégül látni. 

Számos közösségi irodában lehetőség nyílik az úgynevezett székhelyszolgáltatásra, amely keretein belül a közösségi iroda lehet cégünk hivatalos székhelye és levelezési címe, valamint a logónk is kikerülhet.

Mitől válik inspirálóvá egy munkakörnyezet?

A népszerű közösségi irodák a gondos tervezés eredményei. Úgy alakítják ki őket, hogy a célcsoport garantáltan otthon érezze magát a számára szimpatikus helyen. Lehet ez akár modern és színes, mint pl a Kaptár, a L’office vagy éppen a Kubik. Ezekben az irodákban a leginkább vonzó, az elegáns, fiatalos berendezés, a „laza” babzsákok, és a „cool” életérzés.

Nagy számban tévednek be egyéni vállalkozók és startupperek is. A maga műfajában egyedinek minősül a MUSE közösségi iroda, mely eltérő a többi modern stílusú helytől. A MUSE-ben az ember nem találkozhat színes bútorokkal és hatalmas üveg felületekkel, ez a hely másképpen inspirálja az oda látogató munkavállalókat. Barokk stílusú termei és tárgyalói képesek igazi művészi környezetet teremteni, mely mindenkit alkotásra ösztönöz. Hab a tortán, hogy az ablakon kinézve a Vígszínház gyönyörű látványa tárul elénk. Így vagy úgy, bárki megtalálhatja a hozzá passzoló közösségi irodát!

14_uj.jpg

MUSE közösségi iroda

Hamarosan interjút olvashattok Mekis Danival, a MUSE közösségi iroda vezetőjével.

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3813674582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok