5 tipp, hogy az elbocsátás miatt ne sérüljön a munkáltatói márkánk
5 tipp, hogy az elbocsátás miatt ne sérüljön a munkáltatói márkánk

A munkáltatóknak komoly fejfájást okoz a veszély, hogy az elbocsátott munkavállalók gyakran kürtölik világgá a céggel kapcsolatos negatív tapasztalataikat. A vállalat jó hírnevének meglehetősen ártalmas az ilyesmi. A Career Arc felméréséből - melyben 1 300 álláskeresőt és 218 HR szakembert…

Az employer branding már túlmutat a HR-en
Az employer branding már túlmutat a HR-en

Mi is az employer branding, hogy jelenik meg a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével. A munkáltatói márka egyre jelentősebbé válik a KKV szektorban Az elmúlt negyedévben (2016.november-2017.március) 143…

Dugódíj, vagy előzhetünk a buszsávban?
Dugódíj, vagy előzhetünk a buszsávban?

Munkáltatói márkaépítések során szinte alap, hogy rögtön a probléma közepébe vágunk egy-egy új ügyfélnél. Oké, kezdjünk neki az építésnek, de jövő héten már indulhat is a kommunikáció ugye? S akkor a következő hónapban már nő is a jelentkezők száma, csökken a fluktuáció. (Ide még szívesen beírnám a…

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok