Tisztázzuk, akkor van-e munkaerőhiány Magyarországon?
Tisztázzuk, akkor van-e munkaerőhiány Magyarországon?

HR-es és nem HR-es szakemberek, meg úgy általában mindenki azon rugózik, hogy akkor Magyarországon most van-e munkaerő hiány, vagy nincsen? Ezt a kérdést fogjuk most mi is kibontani kicsit munkáltatói márkaépítés szemszögéből. Első és legfontosabb néhány peremfeltételt tisztázni, melyek megértése…

Adatvezérelt employer branding
Adatvezérelt employer branding
Hogyan segíti a social listening a munkáltatói márkaépítést?

Folyamatosan mérni egy cég munkáltatói márkáját ma már nem igazán jelent előnyszerzési lehetőséget a piacon. A social data felhasználása és az insightok alkalmazása a munkáltatói márkaépítési stratégiánk (igen, nem árt, ha van ilyenünk 2017-ben) tervezésekor nem egy különleges kiképzésben…

3+1 tipp a HVG állásbörze kiállítóinak
3+1 tipp a HVG állásbörze kiállítóinak

Lezárult a HVG állásbörze őszi etapja. A tavaszi után ismét kint jártunk a börzén és igyekeztünk feltérképezni a kiállítókat employer branding szempontból. Megannyi impozáns standdal és ügyes megoldással találkoztunk, de az arénás körutunk során nemcsak a külcsínre figyeltünk, a céget népszerűsítő…

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok