A munkáltatói márka építése indukálja a változásokat
A munkáltatói márka építése indukálja a változásokat

A 2018-as Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencián jártunk, melynek fókuszában a KKV-k számára használható megoldások, eszközök és a HR technológiai újdonságok álltak. A rendezvény kapcsán Káli György-gyel, a a Brandbook magazin és a brandbook.hu főszerkesztőjével beszélgettünk.

  • Miért a munkáltatói márkát választottátok az idei konferencia fő témájának?

Többféle vonalon is mozgunk, működtetünk egy Brands Klub nevű üzleti ...

3+1 szuper ötlet a tavaszi állásbörzék kiállítóitól
3+1 szuper ötlet a tavaszi állásbörzék kiállítóitól

A vállalatok számára az állásbörze az egyik legjobb eszköz a munkáltatói márka bemutatására. A tavaszi HVG és BME állásbörzéken jártunk és összegyűjtöttünk néhány remek ötletet , amiből érdemes szemezgetni, saját cégedre szabni és beépíteni a kiállítói eszköztáradba.

Vonzd be a tehetségeket trükkösen

Nem sikerült központi helyet foglalni az állásbörzén? Vagy csak a standodhoz akarod vezetni a potenciális jelöltjeidet? Mindkét kérdésre ...

Önazonosság és elkötelezettség, a hatékony munkavállaló két ismérve
Önazonosság és elkötelezettség, a hatékony munkavállaló két ismérve

Miért fontos a belső kommunikáció egy vállalat életében, hogyan motiválhatjuk a munkavállalókat, miért fontos az érintetti párbeszéd és miért kell nagyobb hangsúlyt fektetni nemcsak a toborzási folyamatokra de a megtartásra is? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a válaszokat, cikkünk interjúalanya Kászonyi Péter, a Celltrion Healthcare Hungary Kft. HR managere.

  • Hogyan tudjuk megértetni egy vezetővel, hogy miért lehetünk hatékonyabbak, ha ...
Így alakítod mit sem sejtve munkáltatói márkád CSR kampányoddal
Így alakítod mit sem sejtve munkáltatói márkád CSR kampányoddal

Találkoztál már Te is azzal a megállapítással, hogy napjaink munkavállalói számára különösen fontos döntési tényező elhelyezkedés szempontjából az, hogy milyen társadalmi cél mellett áll ki egy vállalat, ugye? Kétségkívül jó érzéssel tölt el minket, hogy munkánk által mi is hozzájárulhatunk valami jóhoz, főleg, ha azonosulni is tudunk a céllal. A Neticle -lel most arról rántjuk le a leplet, hogy milyen érzelmi értékek mentén építheti tovább a ...

Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal
Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal

Az egyik legerősebb szempont a munkavállalásban a rugalmas munkaidő, a változatos munkakörnyezet. Ma már nehéz kellően motiválni egy Z generációs munkaerőt egy jól fizető, de 8 órás kötött munkaidővel. Ezért érdemes fontolóra venni a egyre divatosabbá váló home office lehetőségét, mely nem csak szabadságot ad, de kimozdít a monoton irodában töltött idő unalmából is. Abszolút elmondható, hogy a jó employer branding részét képezi az a szemlélet is, ...

Pucér valóság az Absolut vodka laza vállalati kisfilmjében
Pucér valóság az Absolut vodka laza vállalati kisfilmjében

Semmi mellébeszélés, csak a kendőzetlen valóság jelenik meg a svéd vodka videójában, amit a feliratok szerint az újonnan felvett dolgozóknak vetítenek le.  A transzparencia egyre lényegesebb üzenete a nagyvállalatok munkáltatói márkájának , amit a Bartle Bogle Hegarty által készített film szó szerint értelmezett.

absolut.jpg

A nem kevés humorral megfűszerezett videó lényege, hogy az Absolut vodka nem titkol semmit és éppen ezért dolgozói sem restek akár pucéran a ...

Diákmunkást keresel? Íme pár tipp, hogy biztosan jól hirdess!
Diákmunkást keresel? Íme pár tipp, hogy biztosan jól hirdess!

Mostani kutatásunkban a Neticle segítségével az Y és Z generáció számára kínált gyakornoki és diákmunka lehetőségek hirdetéseit vizsgáltuk a közösségi térben .

social-media-3055706_1920.jpg

Facebook = az egyik legmegfelelőbb hely a diákmunka hirdetésére

Az ő esetükben az a helyzet, hogy szinte már lételemük a social , ezzel kelnek és fekszenek, ezt lélegzik. Így elég kézenfekvő olyan közegben megcélozni őket, amelyben otthon érzik magukat, nemde? A cikkünkben az elmúlt egy ...

Nincs pótolhatatlan munkaerő! Vagy mégis?
Nincs pótolhatatlan munkaerő! Vagy mégis?

Gyakran halljuk, hogy vezetők egy-egy felmondás során fennen hangoztatják: mit nekem munkaerőhiány, majd jön másik, nincsen pótolhatatlan ember!  Tényleg nincsen, vagy ez megint egy hibás felvetés és jelentkeznek a repedések?

A minap éppen egy szakmai beszélgetés folyt a kapcsolódó témában. Egy magyarországi közepes méretű vállalat saját fejlesztési informatikai hátterét egyetlen fejlesztővel tartja karban, menedzseli. Nagyon kényelmes, hogy a fejlesztő ...

M-M-MM: Munka – magánélet – munkáltatói márka. Mi az összefüggés ezek között?
M-M-MM: Munka – magánélet – munkáltatói márka. Mi az összefüggés ezek között?

Amennyiben a fiatal munkakereső generációk (Y és Z) valóban a munka és a magánélet kiegyensúlyozottságát, és az ezekkel kapcsolatos döntési szabadságot preferálják , a szervezeteknek erősen el kell gondolkozni azon, hogy ezt a rugalmasságot miként tudják kialakítani , és ezzel együtt milyen módon szerepel abban a munkáltatói márka ( employer branding) stratégiában , amivel az új munkavállalókat megcélozzák.

Napjainkban egyre többször halljuk, és most ...

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok