Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal
Munkáltatói márkaépítés közösségi irodákkal

Az egyik legerősebb szempont a munkavállalásban a rugalmas munkaidő, a változatos munkakörnyezet. Ma már nehéz kellően motiválni egy Z generációs munkaerőt egy jól fizető, de 8 órás kötött munkaidővel. Ezért érdemes fontolóra venni a egyre divatosabbá váló home office lehetőségét, mely nem csak szabadságot ad, de kimozdít a monoton irodában töltött idő unalmából is. Abszolút elmondható, hogy a jó employer branding részét képezi az a szemlélet is, ...

Pucér valóság az Absolut vodka laza vállalati kisfilmjében
Pucér valóság az Absolut vodka laza vállalati kisfilmjében

Semmi mellébeszélés, csak a kendőzetlen valóság jelenik meg a svéd vodka videójában, amit a feliratok szerint az újonnan felvett dolgozóknak vetítenek le.  A transzparencia egyre lényegesebb üzenete a nagyvállalatok munkáltatói márkájának , amit a Bartle Bogle Hegarty által készített film szó szerint értelmezett.

absolut.jpg

A nem kevés humorral megfűszerezett videó lényege, hogy az Absolut vodka nem titkol semmit és éppen ezért dolgozói sem restek akár pucéran a ...

Diákmunkást keresel? Íme pár tipp, hogy biztosan jól hirdess!
Diákmunkást keresel? Íme pár tipp, hogy biztosan jól hirdess!

Mostani kutatásunkban a Neticle segítségével az Y és Z generáció számára kínált gyakornoki és diákmunka lehetőségek hirdetéseit vizsgáltuk a közösségi térben .

social-media-3055706_1920.jpg

Facebook = az egyik legmegfelelőbb hely a diákmunka hirdetésére

Az ő esetükben az a helyzet, hogy szinte már lételemük a social , ezzel kelnek és fekszenek, ezt lélegzik. Így elég kézenfekvő olyan közegben megcélozni őket, amelyben otthon érzik magukat, nemde? A cikkünkben az elmúlt egy ...

Nincs pótolhatatlan munkaerő! Vagy mégis?
Nincs pótolhatatlan munkaerő! Vagy mégis?

Gyakran halljuk, hogy vezetők egy-egy felmondás során fennen hangoztatják: mit nekem munkaerőhiány, majd jön másik, nincsen pótolhatatlan ember!  Tényleg nincsen, vagy ez megint egy hibás felvetés és jelentkeznek a repedések?

A minap éppen egy szakmai beszélgetés folyt a kapcsolódó témában. Egy magyarországi közepes méretű vállalat saját fejlesztési informatikai hátterét egyetlen fejlesztővel tartja karban, menedzseli. Nagyon kényelmes, hogy a fejlesztő ...

M-M-MM: Munka – magánélet – munkáltatói márka. Mi az összefüggés ezek között?
M-M-MM: Munka – magánélet – munkáltatói márka. Mi az összefüggés ezek között?

Amennyiben a fiatal munkakereső generációk (Y és Z) valóban a munka és a magánélet kiegyensúlyozottságát, és az ezekkel kapcsolatos döntési szabadságot preferálják , a szervezeteknek erősen el kell gondolkozni azon, hogy ezt a rugalmasságot miként tudják kialakítani , és ezzel együtt milyen módon szerepel abban a munkáltatói márka ( employer branding) stratégiában , amivel az új munkavállalókat megcélozzák.

Napjainkban egyre többször halljuk, és most ...

Elmúlt 40, férfi és fizikai munkát végez? Dolgozni fog a két ünnep között!
Elmúlt 40, férfi és fizikai munkát végez? Dolgozni fog a két ünnep között!

A Hive Creative rövid online felmérést készített, melyből kiderül, hogy ki dolgozik és ki nem a két ünnep között. Néhol meglepő, néhol pedig a várakozásnak megfelelő válaszok érkeztek, érdemes azonban kielemezni, hogy kik és mennyit dolgoznak az ünnepek alatt!

Adjunk is választ rögvest a legégetőbb kérdésre! A kérdőívet kitöltők 74,5%-a dolgozik a két ünnep között , 19%-a pedig nem. A fennmaradó 6,5% pedig a teszt kitöltésekor még nem tudta, hogy ...

A 3 legfontosabb employer branding megállapítás 2017-ben
A 3 legfontosabb employer branding megállapítás 2017-ben

A blogunk csupán néhány hónapja látott napvilágot, mégis rengeteg employer branding témában hallattuk a hangunkat. Mértünk, kutattunk, előadtunk és értekeztünk a munkáltatói márkáról. Az év végének közeledtével, pedig csokorba gyűjtöttük a legolvasottabb, legátfogóbb és legtöbb kommentet generáló tartalmainkat és azok tanulságát.

2017_2018.jpg

A munkáltatói márkaépítés nem összemosható más szakterületekkel

Sorra vettük, hogy általában  mely ...

Ennyire tartjuk siralmasnak a bérünket
Ennyire tartjuk siralmasnak a bérünket

Az elmúlt időszakban többször is hangsúly terelődött a hazai bérviszonyokra: a téma általánosan negatív megítélését jól tükrözik a közéleti események, sztrájkot sürgető hangok is. Sokan mindennek alfája és omegájaként tartják számon, hogy mennyit viszünk haza a hó elején, és abból mennyi marad a végére (ha egyáltalán...), így megnéztük, hogy a magyar internetezők mit gondolnak a munkáltatójukról, a munkaerőpiacról, ha a fizetésükről van szó ...

Lemértük, hogyan érdemes állást hirdetni a közösségi médiában!
Lemértük, hogyan érdemes állást hirdetni a közösségi médiában!

A 2016 és 2017 októbere között megjelenő magyar nyelvű álláshirdetéseket vette górcső alá a Hive Creative a Neticle segítségével a social médiában és az ehhez köthető online felületeken.

A legtöbb állás a Facebookon jelenik meg

A mérési eredményekből egyértelműen kiderül, hogy a legtöbb állás Facebookon jelenik meg, az említések 87,4%-át teszik ki. Az internetworldstats adatai szerint Magyarországon 2016-ban 5.300.000 Facebook felhasználó volt, ...

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok