Munkáltatói márkaépítésről érthetően

avagy az Employer Branding titkai

Mérni, mérni, mérni!

2017. augusztus 29. 12:58 - worldly wise

Raimondo Montecuccoli (1609. – 1680. ) olasz származású császári hadvezér mondta: “A háborúhoz három dolog kell: pénz, pénz, pénz.” Mondását már több tucat módon hajlították, értelmezték át, így teszünk mi is, de szerencsére nekünk sem csak a pénz amire szükségünk lesz! A sikeres mukáltatói…

Tovább
Szólj hozzá!

"Minek ez a Facebook? Tartok is tőle, meg csak a gond van vele!"

2017. augusztus 21. 14:32 - talentseeker

A közösségi média employer branding célú használata csak azok számára tűnik feleslegesnek, vagy rémisztőnek, akik nincsenek teljesen tisztában az internetes platformok márkaépítő erejével. A mondás szerint jobb félni, mint megijedni, de ebben az esetben mi azt tanácsoljuk, hogy inkább készüljünk…

Tovább
Szólj hozzá!

Hova került az emberek fejében a T-Systems?

2017. augusztus 08. 16:35 - worldly wise

A véleményárfolyam számszerűsít. Ezt gondolják a T-Systemsről!

A munkáltatói márka kölcsönös együtthatásban van a fogyasztói márkával, ugyanis egy ismert, pozitív imidzsű fogyasztói márka magával húzhatja a munkáltatói márkáról alkotott képet. A munkáltatóknak rossz hír, hogy ez a termék vagy szolgáltatás minőségromlásának tekintetében sajnos fordítva is…

Tovább
29 komment