Munkáltatói márkaépítésről érthetően

avagy az Employer Branding titkai

Mégis kinek a feladata az employer branding?

2017. május 26. 12:11 - hiresmart

Akinek nem inge, az nem veszi magára és pontosan ezért, az employer brandinggel sokszor senki sem akar foglalkozni, mert senki nem érzi magáénak. Csak tologatják a felelősséget azok a cégek, akiknél nincs employer branding specialista vagy kifejezetten erre szakosodott ügynökség, vagy legalább a HR…

Tovább
Szólj hozzá!

Az employer branding és a homokba dugott fej szindróma

2017. május 16. 17:26 - tnp

A következőkben 3 olyan példát hozunk, amivel munkánk során jó néhány cégnél találkoztunk. A munkáltatói márka talán egyik legkártékonyabb aspektusával a vezetőkben kialakult hamis magabiztossággal megfűszerezett valótlan márkaképpel. “Jó a termékünk, tudatosan építjük a munkáltatói márkánkat,…

Tovább
Szólj hozzá!

Az 5 közösségi ördög

2017. május 04. 15:59 - worldly wise

Számos nagyvállalat esetén még mindig nagy mumus a közösségi média. Vannak, akik már rájöttek, hogy miként lehet hatékonyan használni, s vannak, akik még mindig azt gondolják,hogy nekik “erre az egészre” nincsen szükségük. Fontos azonban, hogy lássuk, nem segít rajtunk, ha homokba dugjuk a fejünket,…

Tovább
Szólj hozzá!