Mégis kinek a feladata az employer branding?
Mégis kinek a feladata az employer branding?

Akinek nem inge, az nem veszi magára és pontosan ezért, az employer brandinggel sokszor senki sem akar foglalkozni, mert senki nem érzi magáénak. Csak tologatják a felelősséget azok a cégek, akiknél nincs employer branding specialista vagy kifejezetten erre szakosodott ügynökség, vagy legalább a HR…

Az employer branding és a homokba dugott fej szindróma
Az employer branding és a homokba dugott fej szindróma

A következőkben 3 olyan példát hozunk, amivel munkánk során jó néhány cégnél találkoztunk. A munkáltatói márka talán egyik legkártékonyabb aspektusával a vezetőkben kialakult hamis magabiztossággal megfűszerezett valótlan márkaképpel. “Jó a termékünk, tudatosan építjük a munkáltatói márkánkat,…

Az 5 közösségi ördög
Az 5 közösségi ördög

Számos nagyvállalat esetén még mindig nagy mumus a közösségi média. Vannak, akik már rájöttek, hogy miként lehet hatékonyan használni, s vannak, akik még mindig azt gondolják,hogy nekik “erre az egészre” nincsen szükségük. Fontos azonban, hogy lássuk, nem segít rajtunk, ha homokba dugjuk a fejünket,…

Blogunk célja:

Mi, a Hive Creative, azért hoztuk létre ezt a szakmai blogot, hogy minden érdeklődővel megosszuk a munkáltatói márkaépítés titkait. Mi írunk, ötletelünk, elmondjuk tapasztalatainkat, ti pedig kommenteljetek: így lesz teljes ez az oldal!

Friss topikok