Munkáltatói márkaépítésről érthetően

avagy az Employer Branding titkai

5 tipp, hogy az elbocsátás miatt ne sérüljön a munkáltatói márkánk

2017. április 27. 14:35 - hiresmart

A munkáltatóknak komoly fejfájást okoz a veszély, hogy az elbocsátott munkavállalók gyakran kürtölik világgá a céggel kapcsolatos negatív tapasztalataikat. A vállalat jó hírnevének meglehetősen ártalmas az ilyesmi. A Career Arc felméréséből - melyben 1 300 álláskeresőt és 218 HR szakembert…

Tovább
Szólj hozzá!

A kongruencia lesz az egyik legerősebb fegyver a munkavállalókért vívott harcban!

2017. április 21. 07:37 - tnp

Ki ne élt volna már át olyat, hogy belelkesedett egy jó reklámon. A gyártó ígér fűt-fát a termékről, megbízható garanciát, egy életre szóló élményt, gyors megtérülést, vagy csodálatos változást. Amikor pedig naivan engedünk a csábításnak és kiköltekezve megvesszük a reklámozott árut, kiderül, hogy…

Tovább
Szólj hozzá!

Az employer branding már túlmutat a HR-en

2017. április 11. 11:20 - HireWiser

Mi is az employer branding, hogy jelenik meg a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével. A munkáltatói márka egyre jelentősebbé válik a KKV szektorban Az elmúlt negyedévben (2016.november-2017.március) 143…

Tovább
Szólj hozzá!

Dugódíj, vagy előzhetünk a buszsávban?

2017. április 07. 14:18 - talentseeker

Munkáltatói márkaépítések során szinte alap, hogy rögtön a probléma közepébe vágunk egy-egy új ügyfélnél. Oké, kezdjünk neki az építésnek, de jövő héten már indulhat is a kommunikáció ugye? S akkor a következő hónapban már nő is a jelentkezők száma, csökken a fluktuáció. (Ide még szívesen beírnám a…

Tovább
Szólj hozzá!