Munkáltatói márkaépítésről érthetően

avagy az Employer Branding titkai

"Minek ez a Facebook? Tartok is tőle, meg csak a gond van vele!"

2017. augusztus 21. 14:32 - talentseeker

15iiqs.jpg

A közösségi média employer branding célú használata csak azok számára tűnik feleslegesnek, vagy rémisztőnek, akik nincsenek teljesen tisztában az internetes platformok márkaépítő erejével. A mondás szerint jobb félni, mint megijedni, de ebben az esetben mi azt tanácsoljuk, hogy inkább készüljünk fel, tartsuk a kezünkben a saját platformunk irányítását, mintsem ijedezzünk.

A social média tudatos használatának megannyi pozitív hatása van.

Itt van rögtön egy példa: a CareerArc kutatása szerint az álláskeresők 62%-a keresi fel a kiszemelt vállalat közösségi média profilját, hogy felmérje a cég munkáltatói márkáját. A munkáltatók nagy része (74%-a) pedig jelen van a közösségi oldalakon és employer branding eszközökkel is próbálja cégét, munkáltatói márkáját erősíteni.

Célszerűbb tehát kézben tartani a céges social média oldalunkat, internetes imidzsünket, mintsem a háttérből figyelni, hogy mit mondanak rólunk a közösségi oldalakon. Mérlegeljük, hogy valóban érdemes az egyre zsugorodó, social médiát kerülő cégek közé tartozni. Szerintünk inkább időben vegyük fel a versenyt jól felépített közösségi média profilokkal, komplex stratégiával, akár tapasztalt social média szakemberek segítségének igénybevételével.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://munkaltatoimarka.blog.hu/api/trackback/id/tr2912759864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.